En ny dag och Twitter,

OCH så var det tisdag, igen. Usch usch usch vad tiden går fort. Vart tar den vägen?
Jaja, en ny dag som sagt. Va händer idag då?
För min del blir det ju körkortsteori sedan Grafisk Design. Sedan slutar jag. Har absolut ingen aning om vad jag ska göra när jag kommer hem. Sova kanske? Vore väldigt skönt, jag har lite sömn att ta igen känner jag.
Men måste nog ner på stan senare och köpa brunkräm till min kära mamma. Hon vart så ledsen igår när jag inte hann köpa det, hihi.

Jag vaknade av att jag hade 35 nya twitter meddelande. Shit pommes liksom, haha jag orkar inte läsa alla. Jag får läsa lite då och då. Men dom skriver så ointressanta saker. Egentligen så vet jag faktiskt inte varför jag fortfarande har det där. Men det känns bra att få sms till mobilen på något sätt. Det tycker ju ni också, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Hoppas att du fick mitt sms iallafall och läste det älskling (A) Haha, ja det får du göra så hon blir glad !

2008-01-22 @ 07:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0