Rörlig bild prov,

Usch, det var riktigt jobbigt att gå upp idag. Ville verkligen sova mer. Jag drömde något, ville fortsätta drömma den drömmen. Haha, nu kommer jag ju inte alls ihåg vad det var för dröm. Men ja.
Sitter här med min mjölk, som jag dricker varje morgon. Eller ja, jag dricker mjölk typ jämt. Jag är beroende.

Idag har jag ju som sagt prov, i rörlig bild. Jag känner att nervositeten börjar komma. Men bör inte vara nervös, för jag har gjort provet en gång tidigare. Iallafall på det ena häftet. Sedan är det bara om kamerans funktioner som är på det andra häftet. Är dock uppenbara saker på det. Jag hoppas det går bra!

Jag har klätt på mig kläder för att åka skridskor. Vill inte åka. Har inte orken för det. Jag tänker nog bara gliiida runt på isen idag.


Tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0