Äntligen skola, eller?

Idag är det sista dagen på mitt sommarlov. Jag kan tyvärr inte säga att det har varit det bästa sommarlovet. Men kul har jag haft, de få stunder som jag har gjort något. Men jag kommer aldrig glömma sommaren 2007. Det är pågrund utav många saker. Inget jag ska gå in på nu.

Skola imorgon. Jag har längtat. Jag vet, det låter sjukt. Men ja, jag har faktiskt längtat. Det ska bli roligt med lite omväxling. Jag vet också att det här skolåret kommer bli jätte roligt. Med de ämnen jag har valt och alla kompisar. Det kommer att bli toppen. Jag känner det ...

I tvåan ska man på praktik i 5 veckor. Det låter rätt mycket. Men som vi alla vet, så går tiden ruskigt fort. Så det gäller att hitta en plats där man tror ska trivas och ha kul.
Min kusin jobbar på Elle tidningen i Stockholm. Hur tufft är inte det? Så jag tänkte faktiskt fråga henne om jag skulle kunna få praktisera där någon vecka. Det skulle vara jätte roligt.

En sak som jag funderar över. Hur ska jag ta mig upp ur sängen imorgon bitti, ungefär klockan halv sex på morgonen? Aldrig att jag kommer vara pigg iallafall. Jag har gått upp cirka 11 varje dag den här sommaren. Uscha, vad svårt det kommer bli. Men min kära telefon fixar det nog med min uberbra "morgonringsignal".

Jag har inte träffat de flesta på hela sommaren. Bara någon enstaka. Så jag saknar dem verkligen, det ska bli roligt att träffas igen. Jag undrar om de har förändrats? Har ni det?

Idag mår jag faktiskt lite dåligt. Huvudet dunkar och jag gäspar var tioende minut !


image11

Kommentarer
Postat av: sofie

jag vet inte om jag har förrändrats, tycker du? pusslo

2007-08-21 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0