Det går ruskigt fort det här

Redan onsdag. Alltså så har jag haft tre skoldagar. Vi började med schemat i måndags. Det har gått ruskigt fort. Har redan haft två webbdesign lektioner. Har dock inte lärt mig så mycket på de två. ^^
Så imorgon är det torsdag. Då blir det datorn hela dagen. Vi börjar först med multimedia på morgonen, första lektionen. Sedan har jag grafisk kommunikation där det bara blir att fortsätta med annonsen vi började med igår.
    
Nu är man ju också tillbaka i vardagen. Då menar jag att jag går upp klockan sex varje morgon. Sitter på bussen i cirka en timme och sedan är i skolan till senast klockan fyra. Då kommer jag hem vid klockan sex. Då hinner jag ju inte med att göra så mycket. Så det blir att äta och sedan titta på tv eller sitta här. Usch, men sånt är livet.

Det finns de människor som har sina perioder nu. Då menar jag att de har riktigt jobbiga humörsvängningar. De fräser mot en och är riktigt otrevliga. Jag är riktigt emot sådant beteende. Men vad ska jag göra? Jag kan ju inte köfta emot. Jag orkar inte med bråk, så då låter jag dem bara köra med mig.
      Men det värsta är då när folk ska vara så överdrivet duktiga. Jag kan jag kan jag kan. Man får inte chansen själv att visa vad man kan och går för. Då det finns någon som alltid hinner före, och sedan är kaxigare än nånsin.
Bajs för det tycker jag !

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Usch avd hemskt med skola. nej, tacka vet jag att jobba och tjäna massa pengar istället... ;) hihi!! den dagen kommer för dej med... hehe

2007-08-29 @ 19:24:35
URL: http://www.joojjjjoo.blogg.se
Postat av: Jojjjo

Svar: Vad är de du ska göra då?:)

2007-08-30 @ 10:03:54
URL: http://www.joojjjjoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0