Lördag ska vara den roligaste dagen på veckan

Jag är inte på skrivhumör riktigt. Men det var ett tag sedan jag skrev.
Gårdagen var rolig. Det hände rätt mycket. I skolan skulle vi ha aktivitetsdag typ. Filma, ta kort, umgås. Alltså, treorna ville att vi skulle lära känna varandra. Så de delade in oss, ettor och tvåor i grupper. Vi tvåor skulle vara ledare och ta hand om ettorna. I min grupp var vi bara fyra. Två utav dem stack iväg vart annat. Så det var bara jag och en etta kvar. Som jag tog hand om. Haha! han var jätte söt och trevlig.
Det var en rolig dag. På kvällen gick jag och D på bio. Underbar och älskad av alla hette den. Den hade premiär igår.
Jag kan inte säga att den var så värst bra. Visst, man skrattade några gånger. Men den var nog för medelåldersfolk.
Så jag ger den en tvåa.

Idag åkte jag till borlänge, ännu en gång. Jag har varit där fem gånger den här veckan. Kanske borde flytta dit. =)
Jaja, där mötte jag upp D och vi gick till kupolen och shoppade. Jag hittade mig en rå snygg tröja. Den är rosa med paraplyer på!


Just nu, har jag jätte tråkigt. Jag vill göra något roligt. Men det händer inget här omkring. =P uscha buscha

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hate to say I told you so, men jag sa ju att filmen skulle vara kass :) Haha!
Vi får ta och ses nästa gång du är här!

2007-08-26 @ 19:05:08
URL: http://fopps.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0