Örebro Shopping .

Som sagt, jag är nere i Malmköping. En liten stad utanför Eskilstuna. Jag behövde få komma bort lite. Och det har varit nyttigt för mig. Jag har varit lite överallt. Vi åkte hit i onsdags. Då var vi runt i stockholm, det var kul. Har inte varit där på ett tag. Sedan på kvällen var vi på gröna lund. Första gången för mig faktiskt. Ja, mobba mig... men sant är det.

Jag åkte massa saker, den dära bergodalbanan... usch vad hemsk den var. och det dära lustiga huset. Stor risk att man skulle göra sig illa där måste jag säga. Men det var en minnesvärd kväll.

När vi skulle hitta tillbaka till parkeringen inne i stockholm så gick vi vilse och det vart en lång tur i gamla stan.


Sedan de här andra dagarna har vi varit lite överallt som sagt. Västerås, eskilstuna och idag örebro. Jag har shoppat massor. Och är världens nöjdaste just nu ! =)


Jag kommer visa bilder på allt senare.


Nu blir det Per Gessle på tv och lite kvällsmat !

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0