Peter är 24 år och kör lastbil .

Gårdagen var rätt konstig. Iallafall på kvällen.
När vi hade kommit hem från våran tripp till borlänge, såg jag att någon hade ringt mig. Jag sökte då självklart numret på hitta.se. Det kom fram ett namn jag inte kände igen. Jag tänkte inte mer på det. Några timmar senare får jag ett sms från den personen. Han sa att han hade lånat ut sin mobil till någon främling som han skjutsade. Jag hade ingen aning om vem det kunde ha varit. Så därför kom vi fram till att det måste ha varit en felringning. Efter det så ville han inte sluta sms:a. Ja, det flöt på. Peter heter han. Han är 24 år och kör lastbil. Han bor i en villa med sin katt sedan två år tillbaka. Peter berättade saker för mig, att han hade varit med om tragiska saker, därför hade han ingen flickvän. Han verkade rätt desperat, han frågade till och med mig om jag visste någon som var singel. Hallå, jag känner väl ingen som är i hans ålder? Jag skrev som ett skämt att jag var singel. Ja, jag skämtade. Men det förstod väl inte han, och då fick han för sig massor med saker. Riktigt skrämmande. Han är inte farlig, det förstod jag efter att ha pratat med honom ett tag. Han var trevlig, men ensam. Han har skrivit några sms, men jag har inte svarat på dem. Jag vill inte, vad ska jag skriva? Jag låter Peter vara, han kommer nog på snart att han var lite för påstridig.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Wtf, det där lät mest galet. Varför gav han inte bara upp? Varför slutade du inte att skriva tidigare? :P
Jag är för fan 24!

2007-08-16 @ 19:12:58
URL: http://fopps.wordpress.com
Postat av: emelinaaaa

Haha,jag vet faktiskt inte varför jag slutade skriva. Det var så roligt att se vad han skulle skriva efter. Men nu har jag inte svarat på de senaste smsen. Ja, jag vet, jag tänkte skriva att jag faktiskt hade en bror på 24. Han sa att jag kunde få hans bil sen om det vart "något" mellan oss! Haha

2007-08-16 @ 19:24:18
URL: http://foorsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0