Pizza och karusell, ingen bra kombination

Jag hade så tråkigt igår och jag fick höra att det var crusing och tivoli i borlänge. Så jag pratade med S och frågade om vi kunde åka dit. Hon var på så jag for hem till henne så åkte vi sen till borlänge. Där köpte vi oss biljetter till karusellerna. Den första som vi åkte kändes som en evighet. Den ökade hastighet då och då. När man sedan hade gått av så var man helt borta. Man kunde då inte se helt klart. Efter det så gick vi och kollade på lite bilar, och det sög ju. S köpte sig en glass som hon gottade sig med. Sen ville vi åka en till karusell. För vi hade ju två åk kvar var. Vi åkte en karusell som såg riktigt slibbig ut. Den snurrade medans den åkte fram och tillbaka på sidorna. Skrek och skrek och skrek. Usch, vad hemsk den var. Men vi överlevde.
   Vi vart hungriga och delade på en Hawaii pizza. Smarrigt!
Sedan mötte vi upp M och fick åka lite bil. Han körde lite väl fort. Men sådan är väl han.
Efter våran lilla tur i bilen så började klockan bli mycket och vårat tåg skulle gå snart. Så vi tog mod till oss och använde våran sista biljett. Vi åkte karusellen som vi åkte först. För den tyckte vi var mysig. Det var som en riktig kick det där. Så vi bytte platser. Den här gången var ritkigt hemskt. Jag fick lov att hålla hårt så att jag inte skulle mosa S för mycket. Dessutom när jag höll så hårt så fick jag ont i armar och fingrar.
   Jag mådde dåligt hela kvällen efter det. Men kul hade vi!

Idag åkte vi till Insjön. Jag åkte endast med för att se SnyggErik. Ni vet, han som var med i Idol. Han var bra som vanligt.
Nu är jag hemma och är jätte trött. Imorgon är det min födelsedag!

Kommentarer
Postat av: sooof

plutttis, det var kul att ses! pussss! =)
& fin blogg! :D

2007-08-19 @ 00:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0