" Ska man vara fin får man lida pin "

Solarium nu innan skolan börjar är något bra tycker jag. Det var det jag gjorde idag, jag känner att jag vill vara brun när jag kommer till skolan. Så de lägger märke till det. 
Det är en speciell känsla att ligga där, med musiken i öronen. Man känner att varje sekund kommer färgen på kroppen.
    Innan man lägger sig tänker man att " 30, det kommer kännas som en evighet i den här värmen". Men inte, idag gick det riktigt fort. Kanske för att tankarna flyger runt i huvudet och man inte tänker på att man ligger i den där värmen. Jag tror att jag han höra cirka sju låtar innan solariumet "dog". För när man ligger där så ser man ju ingen klocka, för man har de där sakerna för ögonen. Då räknar man låtarna istället. Så jag kom fram till sju stycken.
     Men efter att ha solat två gånger på så kort tid så känner jag hur det sticker på vissa delar på kroppen. Svanskotan till exempelt. Jag är alldeles röd, och jag var lite orolig idag när jag skulle sola för jag var fortfarande röd. Tänkte att det kanske skulle hända något med min svanskota =P. Men det ända som känns är en liten smärta som svider varje gång man lutar sig mot något. Men som man brukar säga, ska man vara fin så får man lida pin.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tid är ändå överskattat sis, det borde du väl veta vid det här laget? Har du inte lärt dig något från mig? :)

2007-08-16 @ 18:49:41
URL: http://fopps.wordpress.com
Postat av: emelinaaaa

Förlåt, det hade jag glömt brorsan ;)

2007-08-16 @ 18:57:40
URL: http://monkeybooobie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0