Ett nytt år

Ja, nu är det dagen innan nyårsafton. 2008 är nu på väg. Vad hände med detta året egentligen? Det bara svischa förbi. Jag har varit med om massa saker det här året. Skulle ta evigheter för mig att skriva ner allt. Men jag berätta hur läget är nu.
Just nu mår jag hur bra som helst. Min underbara pojk kommer på onsdag och hälsar på. Vilket ska bli otroligt roligt och mysigt. Ska visa runt i Dalarna och bara umgås. Längtar så mycket.
Skolan går väl bra, dock mycket diskussioner och sådant. Vilket jag egentligen inte pallar. Tur att jag har dig D. Sedan har det löst sig med grupper och sådant. Så det kommer nog bli bra när skolan börjar.

Imorgon, på nyårsafton ska jag vara hemma och umgås med familjen. Det brukar jag iofs alltid göra. Men det är trevligt här hemma då. Jag ska smälla extremt mycket raketer och sådant iår.

Jag hoppas att 2008 blir ett bra år, känns då så iallafall!

Gott nytt år!


image21

Kommentarer
Postat av: Ohyes

Du kommer få världens bästa 2008! Det ska jag personligen se till!

2007-12-31 @ 22:09:26
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0