Söndag, slapp dag.

Nu känner jag att jag ska uppdatera denna blogg lite oftare! Men jag kommer ha mycket att göra framöver. Så jag hoppas på att kunna skriva lite då och då.

Jag undrar, vem/vilka är det som läser min blogg varje dag. Rätt spännande det där faktiskt.

En sak jag vart riktigt förbannad över i fredags. Ett ämne som tagits upp i de flesta bloggar och tidningar. Att Daniel åkte ur Idol i fredags. Jag förstår verkligen inte hur svenska folket tänker. Jag skäms över att vara svensk, seriöst. Jag tänker typ blir amerikansk medborgare eller något.
Efter detta fiaskot så tror jag att Idol inte alls kommer vara lika populärt. Det har helt gått över styr. Jag är inte alls lika intresserad längre.
De två första Idol åren var bäst. Då Darin och Sebastian var mina favoriter.

Jag har börjat läsa Harry Potter - De vises sten. Jag har bestämt att jag ska läsa hela serien. Jag är ju ett stort Harry Potter fan, men skäms lite för att jag inte har läst alla böckerna än. Jag har sett alla filmerna tusen gånger typ. Så nu har jag tagit mig i kragen och börjat läsa. Mysigt värre.

Mattis bror, ska vi fika någon dag? Miss yah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0