Vad dålig jag är.

Usch ja, nu har jag inte skrivit på väldigt länge. Jag skäms. Så får det ju inte gå till.

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, är kanske inte på skrivhumör just nu. Det har inte varit så mycket skrivande för min del på länge. När jag väl skriver är i bilddagbokens forum eller på msn.
Jag gör och kollar bara på film nu för tiden. Det blir mycket sådant.

Vi vann ju filmmarathonet, vill inte skryta. Men det var första dokumentärfilmen vi gjorde.

När jag ser på film så analyserar jag hela filmen. Jag tittar inte för skoj skull. Jag tänker på allt i filmen. Hur de har gjort, filmkompostioner, musik, ljud, vinklar, handling, skådespeleri, effekter och så vidare. Att jag går media, inriktigt rörlig bild har förstört min "titta på film för skoj skull". Men det gör dock ingenting, för jag gillar att diskutera film med andra filmintresserade. Dessutom så blir jag inspirerad till mitt eget filmskapande.

Just nu är jag inne på min tredje vecka på praktiken. Som sagt, jag praktiserar på Film i Dalarna. Där vi digitaliserar film. Det börjar bli lite långtråkigt men det funkar. Vi får träffa massa roligt folk och se massor massor med film. En merit för livet.

Den 4:e december far jag och Dess till globen för att se på The Hives! Vilket ska bli ruskigt roligt.

Kommentarer
Postat av: lena jansson

bilddagbokens forum, så spännande!

2009-04-01 @ 19:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0