Att slappa framför tv:n är livet . . .

Idag har jag inte gjort någonting. Har haft så tråkigt. Jag har träningsverk och ont i huvudet och ögonen. Så det har bara varit slappt. Tittat på tv hela dagen. Rätt skönt. Men det är ju lördag? Då ska man inte göra sådant.
Jag har träningsverk för att igår så hade vi konditionstest på idrotten. Då önskade jag verkligen att jag motionerade oftare. Gud så drygt det var. Men kändes jäkligt bra efteråt.

Jag har kommit fram till att jag kommer ofta ha ont i huvudet och ögonen under det här skolåret. Jag sitter framför datorn fem gånger/åtta timmar i veckan. Det tar på huvudet kan jag säga. Men ska inte klaga. Det är roliga lektioner. Kommer lära mig mycket.

Imorgon lär det bli slappt också. Blir väl att titta på några filmer eller så. Brorsan ska ju tydligen låna busskortet så jag kan inte ta mig någonstans. Blä för det. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0