Fredag, massa saker som händer !

Ja, idag är det fredag...igen. Nu går snart min buss till skolan. På morgonen är det Naturkunskap som är världens tråkigaste ämne. Sedan har vi spinning, det ska blir roligt. S eller E tar med sig lite spinningmusik så vi får den rätta känslan.
Sedan har vi världens längsta lunsch typ. Så då måste vi planera inför filmningen. Sedan har vi svenska med våran nya lärare. Undrar hur det kommer att gå.
Som sagt, på rörlig bild ska vi filma. Jag har jätte mycket saker med mig. Våran film kommer äga.

Var på nollning igår. Usch, vad äckligt det var. Värre än våran. Tur för kidsen att nollningen inte varade länge. Jag vill inte gå in på detaljer om vad de gjorde, men skriver fårtestiklar med grädde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0