Dag 1

Ja som sagt. Idag har jag jobbat. Jag har fått jobb en vecka på Film i Dalarna. Där vi ska fortsätta vårt arbete som vi inte har avslutat sedan praktiken. Men vi kommer få andra arbetsuppgifter också.

  • Vi kommer dit till halv nio, den tiden vi ska börja varje dag.
  • Chillar runt lite, gör oss hemmastadda sen sist.
  • Skriver lite information inne hos Malin.
  • Går igenom lite arbetsuppgifter.
  • Chillar lite till.
  • Börjar arbeta. Märka skivor, sortera och bla bla bla.
  • Fika.
  • Arbeta.
  • Lunch.
  • Arbeta.
  • Sova.
  • Snackar lite med personalen imellanåt ( Daniel Wallentin )
  • Arbeta.
  • HEM. Halv fem.

Sedan gick vi till Ica Maxi för jag var fett sugen på Riesen. SÅ jag köpte mig lite...
Sedan åkte vi ner på stan, chilla runt lite. Tog bussen kvart över fem. Och nu är jag hemma.


THADA!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Bra att ni fick klart det ni främst skulle göra! Låter rätt skönt, jag skulle inte ha någonting emot att ha ett sånt jobb, tihi!

2008-02-25 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0