Dagen,

Jag vakna klockan 5 för att jag skulle upp och plugga. Så jag fick upp klockan 5 och gjorde mig i årdning, sedan satte jag mig och plugga till provet. Var vaken en halvtimme typ, kändes hyfsat med pluggandet. Så sov jag en timme till ungefär. Fick panik sen då när jag vaknade, tänkte aldrig på att jag hade varit vaken tidigare. Jaja, så det vart lite stressigt och jag sprang till bussen. Då sov jag hela vägen, tror jag.

Väl när jag hade gått av så fick jag springa, typ. ÄNDA UPP till ishallen, det är bajs långt. Så där väntade mina kära klasskompisar på mig, så sedan gick vi till curlinghallen och lira lite. Var kul en stund, sen gick vi. Plugga lite.

Sen var det provet, jag trodde att det skulle vara svårare. Var dock lättare än vad jag trodde. Jag svarade på allt, vet inte om allt var rätt. Men det kändes bra efteråt. Nu känns det jätte bra att ha gjort det.

Efter det hade vi rörlig bild lektion då vi hela lektionen bara skulle lyssna på dom från text, de hade skrivit manus. Alla hade någon sorts depp manus, men var riktigt spännande att lyssna på när de berättade. Mycket bra!

Som sagt, sedan åkte jag hem och nu har jag ätit och ska snart börja med allt som stod på min lista.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Det låter som du haft en bra dag älskling. Du kommer hinna med allting det vet jag, och imorgon kommer jag!

2008-02-20 @ 17:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0