En väldigt kul grej,

Jag brukar ju skicka in krönikor till www.aftonbladet.se/punktse/natkronikan. En av mina senaste krönikor, jag skrev om Max hamburgare. Jag dissa deras hamburgare totalt och sa "de måste ha mutat svenska folket att tycka deras hamburgare är godast i Sverige" .... EHUM NEJ!


Så idag, så fick jag ett mail från webbredaktören på Punkse.se , där han skrev att en Alexandra sökte mig, hon var från Max. Så kontakta jag henne och frågade vad det gällde. Jag var lite skeptisk till det först, hon kanske tänkte skälla ut mig. Men hon skrev och fråga vart jag hade ätit denna hamburgare och att jag skulle få värdecheckar hahahahaha. Hon bah, " Vill du det? ", typ värsta osäkert bara för att jag inte tyckte om maten.. SÅ om någon dag får jag gratis mat :)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Haha, vilken grej. Mutad?

(glöm inte att skiva dåtid. dissaDE och kontaktaDE)

2008-02-18 @ 16:46:14
URL: http://kickanwicksell.webblogg.se
Postat av: Älsklingen

Ja, vi får hoppas du får ett par stycken älskling, så kan jag följa med!

2008-02-18 @ 21:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0