Försvunna barn,

Jag måste säga att jag är så trött på att läsa om den här flickan hela tiden.

Hur många barn är det inte som försvinner varje dag. Varför ska just hon få denna uppmärksamhet?
Föräldrarna tjänar ju bara massa pengar på den här mediegrejen de kör. Det är den ända anledningen, tror jag.

Hur länge sen är det nu, nästan 200 dagar eller något sådant? Som hon försvann.

Så många olika funderingar de har haft kring fallet. Kidnappning hit och dit, pekat ut folk, vittnet och blablabla.

Ärligt talat så tror jag faktiskt att det är föräldrarna som har gjort det.

image102

Kommentarer
Postat av: Desiré

Det bevisar ju bara vilken makt pengar har.
Hade föräldrarna vart fattiga så hade ungen fått vart borta hur mycket som hellst.

2008-02-13 @ 20:30:38
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se
Postat av: Desiré

Jag finner inga ord! :O
Inte med på filmgrejset my ass!
GE MIG KLADDIG KAKA!

När ska ni göra det förresten?

2008-02-13 @ 20:42:33
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0