HEMMA,

Puuuuhh, nu är jag hemma. Fatta hur skönt det känns? Jag är så jävla trött och vill bara sova, men nej nej det har inte lilla Emelina tid med. Hon ska skriva ett manus till imorgon. Klarar jag det i den här huvudvärken tro? Ja, vi får väl se om jag överlever. Det märker ni väl.
Åt nyss spagetti med köttfärssås, eller tvärtom kanske man säger? Äsch, jag bryr mig inte. Det var det jag åt iallafall. Jag tycker om mammas köttfärssås, det säger alla andra också. Ni borde testa, kom över på middag!

Kommentarer
Postat av: izabelle

gott :)

2008-02-13 @ 18:06:21
URL: http://palookaville.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Jag kommer väldigt gärna över på middag älskling! Tror du det blir det någon dag?

2008-02-13 @ 18:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0