Hög midja,

Jag har aldrig varit insatt i mode, det är jag inte nu heller. När jag väljer mina kläder så går jag på det som känns bäst och bekvämast. Oftast förstår jag inte det som är mode, men det som är just nu finns det vissa saker som jag gillar. Som jag vill göra till något eget.

Hög midja te x. Det är något jag vill testa, men vågar inte. Har en bild framför mig hur dumt det skulle se ut.

Min stil är... ja. Jag har olika dagar. Ibland har jag min street-egna stil andra dagar bär jag klänning. Så, jag är bra på att variera. Och som Desiré sa, jag tröttnar då inte på mina kläder.

image64

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Jag undrar fortfarande vad det är inom modet som du tycker om mer än det älskling. Om du vill prova så tycker jag du ska göra det!

2008-02-08 @ 21:54:44
Postat av: Kajsa!!!

Kjolen var snygg.

2008-02-08 @ 21:55:41
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0