Karaktärsbeskrivning,

Usch, känner mig inte alls på humör alltså. Vill sova och vakna upp om flera dagar typ.
Den här dagen gick hyfsat fort. Vi spelade fotboll på idrotten, vilket funkade. Sedan gjorde vi typ inget på naturkunskapen, vi satt mest och prata.
Sen var det rörlig bild, där vi hade tappat bort bandet där allt material är. Kom fram till att Elin måste ha det i sitt skåp. Annars får vi göra en plan B. Känns dock as jobbigt att behöva göra om ett arbete. Vi som la ner så mycket tid på det inslaget.
Webdesignen var tråkig, som vanligt. Hann göra en till film. Satt mest och spela Harry Potter.

På stan gjorde jag ett impulsköp, vilket jag aldrig brukar göra. På Indiska, köpte mig ett linne/tunika. Som jag var lite kär i. Billigt och fint!

Nu är jag hemma. Ska skriva tre karaktärsbeskrivningar till imorgon. Som jag kom på idag. Dock ingen svår uppgift.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Det låter som om du hade en jättebra dag älskling!:)
Oh, det låter mysigt med ett nytt linne, tihi.
Du kommer klara av uppgiften jättebra älskling, så duktig som du är på att beskriva.

2008-02-06 @ 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0