Man tror man vet,

Här sitter man och pluggar. Ser att en viss herre skriver på msn. Ett jävla påhopp, ber mig dra åt helvete. Jag anser att jag inte har gjort något fel. Vet att denna människa bara vill såra mig, vara elak rakt igenom.
Sedan när man försöker få kontakt med en annan viss person så ignoreras man. Dålig stil.

Man tror att man vet, att man vet vart man har människor. När sådant här händer så vet man att man faktiskt inte kan lita på vem som helst. Man måste också tänka på vad man säger. Jag hatar att hamna i mitten. Det är det jag har gjort nu. Måste tänka på vad jag säger till den ena och vice versa. Jag är grymt besviken på alla just nu.

Bajs för denna dag.

Kommentarer
Postat av: tyra

saknar dig

2008-02-17 @ 22:50:57
URL: http://tajraab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0