Min dag, håll i hatten !

Jag vakna klockan sex, som jag brukar. Orkade inte gå upp, för jag var uppe fööör länge inatt. Så jag sket i Naturkunskapen, vi skulle ändå bara plugga till provet tänkte jag. Så jag somna om, tänkte vakna sju istället. Jag vakna åtta!? Jag vet inte vad som hände, jag ställde klockan och allt. Men icke, jag vakna åtta och hade panik och jag vet inte vad jag höll på med. Så jag fick stressa som fan. På 30 minuter hann jag packa kläder, göra mig i ordning, skrika, blablalba. Jag är skillad som klara av allt på så kort tid.

När jag gått av bussen så var klockan tjugo i tio, var 10 minuter försenad till idrotten. Så jag fick kuta som fan upp till lugnet hallen, kom fram fem minuter senare. DET var också skillat, fick dessutom ett eget litet idrottspass.
Vi lira spökboll, vilket jag diggar massor.

Sedan var det mat, jag vart super glad när jag fick höra att det var köttbullar. Tänk er, köttbullar och potatis/potatismos med sås och lingonsylt. Mums va? MEN NEJ, det var köttbullar med makaroner. Köttbullarna var typ, helt vattniga och makaronerna som det alltid brukar vara. Usch usch, inge mätt vart jag.

På svenskan lämna jag in läsloggen, bara jag och en till som lämna in. Jag hade skrivit massor. Känner mig bajs stolt över det. YAY ! Vi läste lite shakespear och fick sedan sluta.

Så var det ju sändningen efter det... alla var peppade och killarna bytte om till sina utklädnader. Vi fixade kamerorna och kulliserna och inslagen osv. Men så säger Glenn sedan att han inte fick någon signal mellan bandaren och datorn. Han kunde tydligen inte det nya programmet. SÅ, det vart ingen sändning. Blir inget förrän efter lovet för att André ska bort och han är programledare. Det sög verkligen....

SEN vart jag på bra humör igen. Emma hade fått mail från japanen som skulle hålla kursen att lära sig språket. Så idag skulle vi möta honom i biblioteket. Jag trodde att det skulle vara ett vanligt möte att vi bara skulle träffas. Men nej, vi körde igång med att lära oss. Han kunde ingen svenska, snacka på engelska. Jag konsentrerade mig verkligen. Jag tycker att det var jätte skoj och vill fortsätta. JAPAN!!!! <3

Nu är jag hemma, trött som ett as. Vill egentligen bara sova. Men måste prata med älskling, känner jag. Hihi !


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Låter som en rolig dag älskling! Jaa vi ska prata tihi, men självklart får du sova om du vill!

2008-02-15 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0