Ninja filmen,

Ja, jag och Sofie åkte ner till Magasinet där "filmteamet" var. Vi var förberedda på att få börja på en gång. Men så vart det då icke, fick vänta i typ en timme i den där jäkla kalla lokalen. Sedan skulle vi leka ninjas, slåss och sånt. Kalle slog mig i huvudet hårt, och slängde ner mig på betonggolvet så jag slog i läppen. TACK KALLE !

Iallafall, jag kunde ha varit hemma... tycker att de nog hade klarat sig utan oss. Så nu gäller det att plugga stenhårt ikväll och leka med min kamera, hihi =)


Kommentarer
Postat av: elin

Antagligen. Men att dem orkat vänta i flera timmar för att skämma ut sig? haha

2008-02-19 @ 17:23:52
URL: http://gustafssons.blogg.se
Postat av: elin

Antagligen. Men att dem orkat vänta i flera timmar för att skämma ut sig? haha

2008-02-19 @ 17:24:01
URL: http://gustafssons.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Älskling då, hur mår du nu då?

2008-02-19 @ 17:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0