Pastasallad,

Nu har Emelina varit duktig och gjort sig lite mat till lunchen imorgonl. Det som är dåligt med att jobba är att man måste ta med sig egen lunch. Ansträngande och dyrt. ( jag passa på att ta mig lite glass när jag var i köket också... )

Ska upp klockan sex imorgon, hela veckan. Det betyder att jag går upp samma klockslag som varenda vardag. Ingen förändring, ingen sovmorgon. Imorse var ju dock ett undantag.

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig, antingen läsa eller sova på en gång. Behöver sömn känner jag.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ja du är duktigast älskling! Lagar egen mat och så, tihi! Jaa du behöver sömn, precis som jag så vi får sova snart älskling!

2008-02-25 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0