PMS 2K !

Fan, nu måste jag skriva om allting. Bara för att JAG är så jävla dum att jag kommer åt att trycka in en annan länk i det här fönstret. Så all text försvann. BALLE!

Jaja, idag har jag världens jävla pms anfall. Mitt humör är lite hur som helst. Hatar mens..

Idag har det gått väldigt fort, orkar dock inte skriva hela dagen. Har varit väldigt kreativ idag dock. Mer än vad jag brukar vara på torsdagar. SÅ, det är ju positivt.

Måste läsa typ 20 sidor ur en bok i svenskan tills imorgon. Usch för det.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ja, dagen har gått väldigt snabbt idag älskling, bra att du varit kreativ ;)
Läsa kommer du klara galant! Du är ju van att läsa nu när du läst så mycket Potter ;)

2008-02-07 @ 21:18:22
Postat av: Älsklingen

Ja, dagen har gått väldigt snabbt idag älskling, bra att du varit kreativ ;)
Läsa kommer du klara galant! Du är ju van att läsa nu när du läst så mycket Potter ;)

2008-02-07 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0