Skola,

Nej, nu måste jag gå ner och ta mig ett glas mjölk. Sen bara sitta där... hela dagen,... drömma mig bort... långt bort....
NEJ... jag ska faktiskt ner och fixa fikat nu. Sedan prata med min käre mor, eller nåt. Sedan ska jag runna till bussen. Idag ska jag faktiskt sova på bussen, ibland när man åker så hinner man sova till typ Bjursås sen kommer alla äckeltyper som inte visar någon respekt mot dom som först satt på bussen, och faktiskt SOVER. Nej, för dom ska fan få pratar hur högt de vill. Nästan som om de gjorde det med flit...

Iallafall, idag kommer jag hemma massa sent. Usch, ni får ha tålamod.. I will be back. BUT, jag kommer skriva tills klockan blir efter... två? Japp, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0