Sovmorgon,

Känns skönt att inte behöva stressa inför morgondagen. Har sovmorgon, läraren i körkortsteori är sjuk. Så jag börjar vid tio. Så min buss går inte förren vid halv nio. Dvs, lite mer än en timmes sovmorgon.

Imorgon blir en intressant dag. Då jag seriöst ska göra klart allting i Grafisk Design har jag bestämt. Sedan ska man hem till Desiré och softa tills klockan blir ungefär vid fem. För då ska jag till Arenan och göra konstfilm minsann. Ska bli intressant som sagt, och väldigt roligt. Konstfilm är facinerande. Inte sant?




Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ja jag är glad för din skull, alltid skönt att sova ut lite extra! Dock är det synd att du ska vara borta så mycket så jag knappt kommer få prata med dig imorgon!

2008-02-11 @ 21:46:45
Postat av: Therése

åh va skönt med sovmorron ! det är nog typ ända anledningen till att man saknar att gå o skolan ! nu är det jobba 8-17 nästan varje dag ! ush och fy säger jag bara ! ta vara på skoltiden

2008-02-11 @ 22:52:26
URL: http://bubbelzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0