Åker hemifrån,

Ja, nu ska jag då åka iväg. Sover hos Desiré inatt och sedan imorgon bitti åker jag till Trollhättan. Yay, ska bli jätte skoj!
Jag hoppas att jag har packat ner allt, jag tar alltid med mig för mycket när jag ska ut och resa... och det märks verkligen den här gången.
Kommer inte hem förrän på måndag. Ska bli skönt att få komma bort lite, se saker jag inte sett för. Spännande!

Jag hoppas Johanna är mitt smssällskap på tåget imorgon ;)

Japp, heddå! Kommer säkert skriva några få inlägg när jag är borta. Hör av er om ni är Göteborgare. =P


image52

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Jag tror inte att du glömt någonting älskling!:)
Ohh det ska bli så underbart älskling :D

2008-01-31 @ 12:59:15
Postat av: Johanna

i soooo am sällskap. om i morgon är idag dvs..

2008-02-01 @ 01:18:44
URL: http://gurkjesus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0