Behov av pengar,

Åter igen, handskrivet.

14/1 - 08 21.00 Tv - soffan


Jag känner att jag är i behov av pengar. Behöver köpa saker som jag köper väldigt sällan. Då syftar jag på smink och kläder. Jag är ju inte en sådan brud som jämt shoppar. Jag tycker inte ens om att shoppa. Dessutom är jag snål.

De saker jag behöver just nu:

  • Mp3/Ipod
  • Hörlurar
  • Minneskort till kameran ( som för övrigt är sönder just nu )
  • Underkläder - trosor!
  • Smink - maskara
  • Tågbiljetter till resan ner till älskling

För övrigt så skulle jag vilja gå på Mando Diao konserten som är snart. I Mars tror jag det var.



Jag har mer att skriva, från igår.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag vill följa med dig på Mando diao älskling!:)

2008-01-15 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0