Dagen,

Jag kanske ska berätta lite mer om min dag.

Det började med idrott som sagt. Vi spelade lacrosse ( hur det nu stavas ). Alltså helt seriöst så förstår jag mig inte på den sporten. Helt jävla värdelös. Jaja, mitt lag vann iallafall.

Sedan var det klassråd, där vi som vanligt aldrig kommer fram till något. Jag satt där bara och lyssnade halvt på vad de sa och drack min fanta.
Naturkunskap var nästa lektion, där vi gick igenom stjärnor och skit och såg någon film. Sådana där filmer är verkligen riktigt tråkiga. Typiskt 80-90 tal och någon äcklig röst som pratar. Usch,

Sedan var det rörlig bild. Peter ska ha lektionerna på onsdagar. Det var väldigt länge sedan vi hade en sådan seriös lektion. Vi kom fram till massa saker, med våran tvsändning. Temat blir skräck. Där jag själv kommer vara med och göra två inslag av tre. Känns bra, och jag hoppas att det går bra.
Ena inslaget kommer att handla om fobier. Jag, Elin och Katarina gick runt och frågade kuratorn, skolsyster och en psykologi lärare. De ska få svara på lite frågor kring fobi. Det tror jag blir bra. Ska försöka lägga upp tvsändningen på bloggen sen. Det kommer nämligen bara visas på lokaltvn.

Nu sitter jag här och har jätte ont i ryggen och tycker synd om min mamma som är jätte sjuk.

Jag är dessutom jätte trött och ska nog sova snart.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Det var en jättebra sammanfattning älskling!:)
Det där med TVsändningarna kommer blir jättebra älskling, tur du får vara med så mycket!

2008-01-23 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0