Dante skit bajs,

Nu sitter jag här igen. Framför den här datorn. Där jag spenderar väldigt mycket tid. Just nu bör jag skriva en uppgift som jag har i svenskan. Men jag orkar inte, vet inte heller vad jag ska skriva. Hur man ska skriva...
Jag måste vänta på att Desire loggar in, så hon kan förklara för mig. Fast jag kom på, det var ju jag som förklara för henne hur hon skulle göra. Varför kommer då inte jag på hur man ska göra? Jag är konstig.

Nu ska jag också skriva ett mail till Ronnie Sandahl. Tänkte be att få hans senaste två krönikor. Sedan säga hur mycket jag beundrar honom.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du kommer klara det jättebra bara du kommer igång älskling, jag ska hjälpa dig! :)

2008-01-16 @ 19:26:03
Postat av: tyra

hur mkt tyra vill träffa honom vare ju ;)

2008-01-16 @ 19:40:01
URL: http://tajraab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0