En jobbig söndag

Dagen började med att älskling skulle fara hemåt igen, vilket var väldigt jobbigt. Känslomässigt. Men tanken av att veta att vi snart ses igen gör det bättre. Jag har haft det underbart med dig C.

För överigt så mår jag inge vidare. Min mage gör ont lika så mitt huvud. Sedan mår jag illa och är jätte trött. Jag funderar starkt på att sova. Det behöver jag.

Imorgon ska jag till tandläkaren, laga hål. Vill inte! Sedan tänkte jag plugga lite. Så det är nog så min måndag kommer att se ut.

Jag vill åka utomlands, är väldigt sugen på att åka till ett varmt och billigt ställe. Förslag?

Kommentarer
Postat av: Tyra

Jag vill me utomlands :o
typ .. NU :U

2008-01-07 @ 10:54:04
URL: http://tajraab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0