En mycket kreativ dag,

Shit pommes alltså. Idag har Emelina Forsberg varit helt awsome! Jag skiter oftast i hur det ser ut i mitt rum. Jag städar bara när jag måste, aldrig för min egen skull. Men så idag, så tog jag tag i skiten.
Jag har sorterat alla kläder och smycken. Tvättat massa kläder och tagit ut byrån. Hämtat in ett "bord" sedan lagt ner alla mina kläder i förvaringsboxar.
Jag är så jävla chockad över hur mycket kläder jag har, det är sjukt mycket. Mina kläder som jag hade i byrån och som var tvättade fylldes i de tre förvaringsboxarna, jag har fortfarande kvar kläder från de kläderna. Dessutom gav jag min lillasyster massor. OCH jag har kvar massa kläder som jag har tvättat, vilket var fyra tvättar.
Kan ni förstå hur mycket kläder jag har?? Helt sjukt... Och jag använder faktiskt allt.

Imorgon ska jag fortsätta med lite saker, sätta upp lite hyllor och sådant. Sedan ska jag läsa ut andra  Harry Potter boken. En slapp dag!


image41

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Älskling jag är så stolt över dig! Du har gjort ett jättebra arbete idag! Massa pussar och kyssar på dig älskling!

2008-01-26 @ 22:15:14
Postat av: suff

emelina emelina, vi kan biiilda klubb! precis det där har jag också gjort i helgen, problemet för mig är dessvärre att jag inte använder allt;)

2008-01-27 @ 13:04:28
URL: http://SistaStyvensTrappor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0