Ett öga rött,

Har inte kunnat seta vid datorn något idag typ. Våran dator är typ paj sedan orka jag inte sitta vid den här.. vart så arg på min lillebror förut att jag börja gråta. Var inte alls på humör. Han är en idiotunge. Han hade tagit bort massa skolarbeten som jag har skrivit. Sådant som jag har fått beröm för och så. Är så ledsen...

Nu sitter jag här åter igen. Har nyss lockat håret, vart rätt fränt hihi. Såg dessutom nyss på Guldbaggen. Ett öga rött är nominerad i massor. Jag tycker inte om filmen. Men snubben som gjort filmen har jag träffat och ska "jobba" med på sportlovet. DET NI! ;)

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

En idiot är han, hoppas han fick tillräckligt med stryk. Jag tycker verkligen inte om den filmen heller, men det är tufft att du träffat honom ;)

2008-01-21 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0