Falun - Rättvik

Jag skrev lite dagbok när jag satt på bussen. Tänkte skriva in det jag skrev.


14/1 - 08 Bussen

Sitter just nu på bussen hem från skolan. Har som sagt bara haft en lektion idag. Gick rätt bra med flashfilmen, läraren vart nöjd iallafall. Vilket känns bra.
Jag pratade nyss med älskling på telefon. Han har ont i ögat stackaren. Vill ta hand om dig!

När jag kommer hem, om typ en timme ska jag göra lite nytta tänkte jag. Plugga lite och skriva ett CV så att jag kan börja söka jobb. Jag ska fan i mig ha ett jobb den här sommaren.
Men hur mycket nytta jag kommer göra idag får vi se. Brukar sluta med att jag somnar typ.



Ja, det var vad jag skrev för cirka 3 timmar sedan. På de timmarna har jag sovit på bussen sedan träffade jag på Limpan som jag inte har pratat med på jätte länge. Det var jätte roligt att ses. Så jag pratade med henne i över en timme här nere vid hållplatsen om massa skit. Vi bestämde att vi skulle försöka hålla kontakten den här gången. Hon är en av mina närmsta vänner som jag har känt väldigt länge.

Jag sitter nu här med lite uppgifter från svenskan som jag ska börja på tänkte jag. Dvs, att jag ska plugga.

Hängde precis upp tvätt dessutom!



image27

Limpan


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag ska se till att du gör lite nytta älskling!

2008-01-14 @ 15:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0