Godmorgon,

Bah, ville bara sova mer idag när jag vakna. Tänkte faktiskt somna om. Men, vill inte svika mina kära klasskamrater. Hur skulle det gå utan mig i skolan? Katastrof!
Vad händer idag då? Jo, det blir bara dator hela dagen för min del. Först multimedia, där jag ska hålla på med den där nedrans pingvinfilmen som jag förmodligen måste börja om med. Sedan har jag grafisk design, där jag kommer fortsätta med min tidning.
Vi skulle tydligen fika efter skolan. På ett mer avskillt ställe, så vi kan prata ostört om videofestivalen. Ojojojoj oj säger jag bara. Har absolut ingen lust att fika med dom idag!

Jag måste faktiskt göra klart alla uppgifter jag har kvar att göra. Det skulle kännas as bra om jag bara gjorde klart det och lämna in det. image32

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Det är tur att du ställer upp för dina klasskamrater älskling!:)

2008-01-17 @ 12:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0