Godnatt folket,

Nu ska jag faktiskt ta tag i pluggandet. Ska fan ha mvg på det här provet. Så det blir att läsa på ikväll. Sedan tjatar min äckliga lillebror ( bara något jag säger nu för att jag är puppig på honom ) på att han ska sitta här.

För övrigt har jag och älskling varit tillsammans i en månad idag. Hihi!

Nu missa jag det där programet med Gynning på femman ikväll. Det var lite synd. Får se repris eller något.

Imorgon ska jag åka skridskor på idrotten. Usch, är verkligen inte på humör för det. Och den där jäkla isen de har, så hal. Haha,


Jaja godnatt!

 
image30

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jaa, en månag idag älskling! Puss på dig!

2008-01-16 @ 15:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0