Godnatt och sov gott,

Jag ska nu ta mig en dusch sedan skriva lite på svenska grejer. Sedan prata med min älskling. Ville bara slänga in ett sista blogginlägg för dagen.

Sammanfatta dagen kan jag också göra. Jag vakna som vanligt, plugga lite på bussen sedan somna jag rätt fort. På idrotten så skulle vi spela bandy, i REGN. Så jag vart alldeles jätte blöt och äcklig. Efter det så fick vi lyssna på när syon snacka om individuella valen. Jag vet vad jag vill läsa. Det kan jag skriva mer om imorgon. Ja, sedan gjorde jag ju provet, vilket gick hyfsat bra. Jag och Elin diskuterade också att vi ska åka och se Björn Gustafsson live här under våren. Vore jätte roligt. Sista lektionen jag hade var ju då webdesign, då jag gjorde flashfilm. Vilket vi också gör på multimedian. Inget nytt för min del.
Åkte sedan ner på stan, sprang in på Åhlens och sedan Din sko. Finns mycket rea saker man vill ha, nu när man inte har några pengar. Otur!

Sov på bussen hem. Väl hemma så var det pannkaka IGEN, det kallar jag otur. Men men, sådant man får leva med.
Tittade lite på tv och sedan har jag bara setat här. Skrivit lite och lekt i illustrator. Gjorde en fulsnygg bild.

Godnatt folket!
image31

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag vill också åka och se honom ju, får jag följa med?:)

2008-01-16 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0