Goooodmorgon !

Och DÄR åkte man ur listan igen. Jag hoppas att det finns folk där ute som fortsätter läsa min blogg. Kommer inom en snar framtid kunna blogga mycket mer.

Usch, nu ska jag simma på morgonen. Jag hatar verkligen att visa mig i baddräkt/bikini. Fick låna en baddräkt med "korta ben" av mamma. Haha, ser helt mongo ut. Alltså, jag tycker ju verkligen om att simma, MEN ja.

Kom på igår kväll innan jag skulle sova, att jag måste välja en till kurs i individuella valet. SHIT tänkte jag. Vad ska jag mer ta? Ska välja psykologi a och filmkunskap på individuella, måste ha en till 50 poängs kurs.
Står mellan kallegrafi och ljudteknik! HUM, har några timmar på mig.

För övrigt ska vi intervjua en psykologi lärare och kuratorn idag. Fortfarande om fobi.
Drömmer nästan marddrömmar om de där håriga spindlarna... usch.

image50

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Synd att det inte blev någon simning för din del älskling! Hoppas du kommer på vad du ska välja, du får prata med de andra :)

2008-01-30 @ 09:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0