Grafisk Design,

Sitter nu på Grafisk Design lektion och gör en tidning. Kanske jag har nämt tidigare. Just nu lägger jag in all text på alla sidor. Rätt mycket att trixa och fixa med så att det ska se snyggt ut. Men hoppas att jag lyckas. Fick en liten visning av Sofie, där hon visa mig hur man illustrerade en bild i Illustrator, sådan där som jag ville lära mig. Så nu vet jag hur man ska göra. Känns riktigt bra. Tack Sofie! Nu blir det att leka i både ps och Illustrator. 

Slutar om en halvtimme ungefär. Då blir det att äta mat och sedan åka hem. Kommer hem vid 3 ungefär. Då ska jag pugga, den här gången måste jag verkligen plugga. Har ju prov imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Är du eller vet du någon annan som är bra på att teckna och måla?

2008-01-15 @ 12:02:42
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Bättre att plugga för mycket än för lite älskling, så plugga ordentligt nu!

2008-01-15 @ 16:52:54
Postat av: suuff

varsegood emelina:)

2008-01-15 @ 21:29:28
URL: http://SistaStyvensTrappor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0