Håriga spindlar,

Imorgon är jag ledig (som sagt). Det innebär att jag får sova hur länge jag vill. Vilket kommer bli as skönt!

Nu ska jag läsa lite harry potter och sedan prata med älskling.

Kanske ska berätta hur det gick på filmningen idag. Jag trodde att jag skulle klara av att filma de där spindlarna. Men när jag väl såg den där äckligt håriga spindlarna så tappa jag modet. Gu så äckligt det var, Katarina fick ta över kameran och filma. Var absolut inte min grej det där.
Det var fashinerande när han hade cirka 7 stycken små majsormar i handen på en och samma gång. Väldans söta!



image43



Kommentarer
Postat av: Desiré

Lägg för fan inte upp sådana bilder!

SHITKID!

2008-01-28 @ 22:03:18
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/
Postat av: Älsklingen

Aww :)
Jaa håriga spindlar kan ju vara lite obehagliga!
Ormar tycker jag dock är tuffa :D

2008-01-28 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0