Hästpojken

Har åter igen skrivit lite för hand!

14/1 - 08   cirka 20.00 Tv-soffan


Sitter och tittar på tv, något på MTV. Där de ska dejta någon på tid. Jag hatar sådana program.
Funderar på om jag ska kontakta älskling så han kan ringa upp mig. Saknar hans röst. Nu vände jag precis över till ZTV. Den kanalen visar ju verkligen all sorts musik. Det tycker jag är bra. Når ut till alla målgrupper.
Jag borde plugga till rörlig bild provet, som är på onsdag.
Fick precis sms av älskling som vill ringa mig nu. Mys!

De spelar Neverstore på tv nu. Jag tycker verkligen om det bandet. Såg dom live i somras. Efter den konserten vart jag alleles kär.


Vem fan är hästpojken? Hör inte ett skit vad han sjunger, haha!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Saknar din röst också älskling! Och ja, Hästpojken var konstig ;)

2008-01-15 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0