Hemmakväll med mammsen och pappsen,

Kom nyss hem. Det har varit en aktiv dag faktiskt. Vilket jag egentligen inte orka med.

Hade först naturkunskap, där hon gick igenom massa skit. Om stjärnor och svarta hål. Usch usch usch.
Sedan var det idrott, vi spela innebandy. Det har jag saknat jätte mycket, var lite ur form. Men klämde till med tre mål iallafall.

Maten var äcklig, som vanligt. Var någon köttfärsfrestelse, eller nåt.
Svenskan såg vi på film. Den moderna Romeo & Juliet, den har jag sett förut. Den är riktigt bra. Lämnade in tre av mina uppgifter också, känns riktigt bra.

Ja, sen var det ju rörlig bild. Då intervjua vi skolsyster om fobi. Sedan åkte vi hem till Katarina och filmade hennes orm. Jag är inte alls rädd för ormar, tror jag. Men när de kommer för nära så är det lite obehagligt.
Jag har med mig en kamera hem, ska filma lite scener med Joppe ( hunden ). Finns ju dom som är rädda för hundar också, inte sant?

Ikväll blir det bara jag, mamma och pappa hemma. Vi ska äta god mat och mysa framför tvn. Skööööönt!

Imorgon ska jag bara sova,

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Du är duktig älskling! Vann ni?
Jättebra att du lämnade in 3 uppgifter också, blev hon glad? Jaa du får sova ut imorgon och ta igen all sömn!

2008-01-25 @ 17:16:27
Postat av: matilda

skötna att ha hemma kväll :) de har ja med idag.

2008-01-25 @ 19:53:13
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0