Illustration,

Denna dag har varit rätt slapp och intressant dessutom väldigt lärorik. Vi hade som sagt inspirationsdag idag. Jag går ju inriktning rörlig bild, då kom det en snubbe som tidigare hade gått på lugnet och berättade lite hur hans liv har varit efter gymnasiet. Lät väldigt intressant och man blir väldigt sugen på olika saker.

Hann inte göra så mycket i Falun idag. Jag och E sprang till åhlens för att lämna tillbaka en kjol sedan var det bara att ta bussen hem. Hemma har jag inte gjort så mycket. Jag åt och såg på tv. Nu sitter jag här, mätt efter att ha ätit god mat och chips.

Jag vart väldigt sugen på att illustrera och rita i illustrator idag efter att ha kikat in i en blogg. Så just nu sitter jag och försöker mig på detsamma. Märks att jag aldrig har gjort det förut. Får se hur resultatet blir. För övrigt så pratar jag med älskling, håller mig sällskap. Puss på dig älskling,

Kommentarer
Postat av: MyDogIsGoth

Puss på dig också älskling, jag älskar dig mer än någonting annat

2008-01-11 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0