Jag tar det på allvar,

Jag tycker verkligen om att skriva. Var länge sedan jag skrev texter och så. Men nu har jag börjat igen. Jag minns i ettan att jag jämt skrev långa texter. Men jag har den förmågan att skriva långt och mycket , ibland glida ifrån ämnet.

Jag skrev nyss en bok recension om Harry Potter på cirka två sidor. Dessutom så kom ju mina krönikor med i Aftonbladet nätkrönikor. Jag tar mitt skrivande på fullt allvar.

Jag känner att det är något jag skulle kunna göra efter skolan. Jag ska läsa journalistik kursen i trean också. Att utveckla mitt skrivande är något jag känner att jag vill göra nu, så den kursen kommer nog att passa bra för det.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Du är verkligen duktig på att skriva älskling och ska ta det på allvar!:)
Hoppas att den journalistikkursen kan hjälpa dig utvecklas ännu mer!

2008-01-23 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0