Mina texter,

Skrev ännu en text och har nu skickat iväg båda. Jag ser det som en chans att visa vad jag går för. Jag får se vad jag får för svar. Världen går ju inte under om jag inte får en positiv kommentar.

Just nu så är jag jätte trött och vill bara sova. Har setat här en stund nu, skrivit och krånglat med den här datorn. Allt hade gått mycket fortare om den inte var så seg, just idag ska den vara det. Dum mot mig.

Imorgon har vi idrott, jag hoppas att det blir basket eller innebandy. Saknar innebandyn väldigt mycket. Vill springa av mig lite också känner jag.

För övrigt så lyssnar jag på min favoritlåt bland emmas musik, EN låt som jag gillar av alla hennes ... ska inte uttrycka mig mer om den saken.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Oavsett vad någon annan tycker jag att du skriver jättebra älskling, din första text var jättejättefin. Den andra var jättebra den också. Du ska få sova nu så du är pigg för idrotten älskling! Då får du springa av dig ordentligt! :)

2008-01-22 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0