Mitt skrivande, vart är det?

Jag vill skriva, och skicka in igen. Känns bra att se att det JAG har skrivit finns på aftonbladet.
Men min skrivförmåga finns inte där, vart är den? Hoppas jag får till det imorgon.


Imorgon ska jag bara lite kreativ.

  • Städa rummet
  • Sortera kläder
  • Filma hunden
  • Ta kort, på något vis
  • Läsa böcker
  • Hjälpa mamma med städning
  • Sy kanske? Vore skoj

Ja, som sagt. Jag ska vara lite kreativ. Kanske att det blir en fortsättning av min kreativitet på söndagen. Kanske inte hinner med allt det där imorgon.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Det där kommer bli hur bra som helst älskling! Vad blir det du kommer sy isåfall? Men kom ihåg att du ska vila massor imorgon!

2008-01-25 @ 22:56:38
Postat av: Tyra

emelina , förlåt

2008-01-25 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0