Pingvinfilm,

När jag vakna imorse så ville jag inte alls gå upp ur sängen. Ville bara sova mer, det var så skönt att få sova. Men "stark" som jag är så tog jag insiativet att gå upp och göra mig i årdning för skolan. Är ju så van vid att gå upp sex varje morgon. Så jag gjorde mig i årdning och åt faktiskt frukost, vilket jag aldrig brukar göra. När jag gick till bussen så kände jag att det skulle bli en bra skoldag, iallafall att den skulle duga. 
Jag somnade nästan direkt på bussen, var nära på att missa hållplatsen där jag går av. Måste ha sovit väldigt tungt. 

Började med att ha multimedia, där vi ska göra en egen flaschfilm. Gick dock inte så bra för mig den här gången, min pingvin är söt men sedan allt annat som man ska göra för att det ska bli film är as drygt. Läraren förklara helt fuppat och jag förstod ingenting. Jag hade idéer i huvudet, men han bara förklarade så invecklat. Kändes som jätte onödiga saker. Usch säger jag bara, negativa tankar flödade. Hoppas det går bättre nästa gång. Snart deadline. 

Lunchen gjorde inte humöret bättre heller, äcklig korvgrejjs var det. Varför kan de inte göra god mat, typ som ... pyttipanna?

Nu sitter jag på Grafisk Design lektionen. Har fått i uppgift att göra en tidning. Har fått text och bilder som tidningen ska innehålla. Sedan får jag designa hur jag vill utöver det. Har inga idéer alls, känner ingen stor lust för det här. Så jag lyssnar på musik och läser blogg och surfar runt ungefär. Tar en titt in i photoshop då och då. 

När jag kommer hem så skulle jag ha pluggat svenska. Har lite uppgifter att göra. Men det visade sig att vi inte har någon svenska imorgon. Så, jag har ännu en vecka till på mig att göra klart det. Känns bra, för idag har jag ingen ork alls. Så det blir att slappa, se på film kanske när jag kommer hem. Prata med älskling också :) 

45 minuter kvar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0