Plugg plugg plugg,

Måndag, igen. Jag känner mig lite halvt seg idag. Vill somna om. Natten gick väldans fort denna gång. Jag hoppas att jag kan få mig lite sömn på bussen. Har ju bränt en ny skiva, älska musiken jag har på den. Mitt nya favoritband. Mayday Parade heter dom, usch så bra!

Som vanligt på måndagar så har jag bara en lektion, slutar kvart i tio. Men idag så kommer jag inte åka hem direkt efter skolan. Jag ska stanna kvar med Emma och plugga. Vilket jag känner att jag behöver. Ligger lite efter i vissa saker. Får se om jag ska fortsätta lite på min pingvinfilm också. Den skulle vara klar på torsdag, men fick dock redan på att man kommer få mer tid på sig om man inte är klar med den.

Jag är typ... trött och hungrig.... usch!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Tycker det är bra att du hittar nya favoritband älskling!
Tur att du fick mer tid på dig med pingvinfilmen om du känner att du behöver det. Den kommer bli jättebra älskling

2008-01-21 @ 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0